Легендарний британський бренд MINI продовжує підніматися в рейтингу топ-100 кращих світових брендів Best Global Brands, складеному компанією Interbrand - одним з ключових світових консалтингових агентств з питань брендингу.
Легендарний британський бренд MINI продовжує підніматися в рейтингу топ-100 кращих світових брендів Best Global Brands, складеному компанією Interbrand - одним з ключових світових консалтингових агентств з питань брендингу.
MINI - це не лише автомобільний бренд, а й відображення індивідуального стилю водія і натхнення для тисяч клієнтів по всьому світу. Постійне оновлення, створення нових продуктів, впровадження інновацій, неповторний стиль і оригінальна комунікаційна стратегія - все це записано в генетичному коді MINI. Завдяки своєму особливому місцю в автомобільному світі в цьому році бренд MINI знову виріс в ціні: Interbrand оцінив його в 5 мільярдів доларів і поставив на 87 місце в рейтингу кращих світових брендів.
MINI дебютував в рейтингу Best Global Brands в 2015 році на 98 місці, а в 2016, піднявшись на 10 позицій, досяг 88 місця. У цьому році бренд знову піднявся в рейтингу.
Динамічне зростання цінності бренду бере свій початок в систематичному репозиціонуванні MINI, оголошеному в 2015 році. Оновлений бренд визначають, перш за все, дизайн, неповторний стиль і його історія, що відбивається і в візуальному образі, і в новій тональності комунікацій.
«Нам дійсно цікаво, чим живуть і захоплюються люди. Ми хочемо не просто транслювати свої повідомлення в світ, а прислухатися до молодих і творчих особистостей, які прагнуть жити осмисленим і повноцінним життям, і вступати з ними в цікавий діалог », - коментує Себастьян Макензен, старший віце-президент MINI.
MINI виходить за рамки виробництва автомобілів і продовжує самовизначення в нових областях. Бренд звертається до креативних молодих людей, які проживають в містах, де затишного житлового простору стає все менше і відповідальний підхід до використання житлових ресурсів стає все більш важливим. Дотримуючись принципів «креативного використання простору» і «мінімалізму місця», MINI пропонує концептуальне рішення цих непростих завдань у своїй інсталяції MINI LIVING - Breathe. Створена у співпраці з нью-йоркським архітектурним бюро SO-IL вона являє собою футуристичну інтерпретацію ресурсозберігаючого міського житла, компактно розташованого в просторі. MINI LIVING - Breathe ставить під сумнів звичну концепцію житлового простору і пропонує творчий підхід до вирішення проблем міста майбутнього.
MINI також дотримується відповідального підходу до використання ресурсів в своїх продуктах і активно проявляє себе в сфері електромобільності вже протягом більше десятка років. MINI E ознаменував собою початок широкомасштабних досліджень електромобільності ще в 2008 році. На основі знань, винесених з цього досвіду, в цьому році був випущений гібридний автомобіль MINI Cooper S E Countryman ALL4. У наступному році MINI планує випустити оснащену тільки електроприводом тридверну модель, яка раніше була продемонстрована як MINI Electric Concept на Франкфуртському автосалоні в цьому році. Таким чином, традиційна модельна лінійка MINI буде доповнена гібридним і виключно електричним автомобілем.
Стійке зростання цінності бренду MINI супроводжується відповідним зростанням продажів. За перші 8 місяців цього року вони зросли на 3.1% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року і становили 230 925 автомобілів. Найсильнішими драйверами зростання стали MINI Countryman (+ 12.9%) і MINI Cabrio (+ 20.3%).
Best Global Brands 2017 - вісімнадцятий за рахунком випуск звіту, щорічно публікується консалтинговим агентством з питань брендингу Interbrand, яке вивчає, як бренди визначають успіх компанії. Оцінка заснована на фінансовому успіху продуктів і послуг, пропонованих брендом, ролі бренду в процесі прийняття рішень клієнта і його вплив на ціноутворення компанії.