РАЛІ ДАКАР - 2018: КОМАНДА X-RAID ПРЕДСТАВЛЯЄ ДЛЯ УЧАСТІ У ГОНЦІ АВТОМОБІЛІ MINI JOHN COOPER WORKS RALLY ТА MINI JOHN COOPER WORKS BUGGY.

Після чотирьох абсолютних перемог в період з 2012 по 2015 рік і трьох місць в першій десятці в 2017 році команди MINI і X-raid мають намір продовжити свої успішні виступи з використанням ще більш потужного сімейства автомобілів MINI.

Пряма трансляція з Парижу 21 вересня 2017 року, що почалася о 17:00 за центральноєвропейським часом, доступна в Instagram - www.instagram.com/mini.news

Вперше будуть використані автомобілі з приводами двох концепцій: повнопривідний автомобіль MINI John Cooper Works Rally і задньопривідний MINI John Cooper Works Buggy. 40-й чемпіонат найпрестижнішого ралі в світі починається 6 січня 2018 року в Лімі (Перу).

Британський виробник автомобілів MINI і німецька команда X-raid вийшли в заключний етап підготовки до ралі Дакар 2018 року з презентацією своїх нинішніх гоночних автомобілів. Вперше MINI і X-raid зіткнуться з викликами самого вимогливого ралі на далекі відстані в світі, використовуючи два різних типи приводу. Перший тип приводу являє вдосконалена версія повнопривідного автомобілю MINI John Cooper Works Rally, яка дебютувала з 6 результатом на ралі Дакар в 2017 році. Крім неї, 6 січня 2018 року в перуанській столиці Лімі буде представлений задньопривідний MINI John Cooper Works Buggy.

Більш рішучі, ніж будь-коли раніше, MINI і X-raid прагнуть продовжити спільні успішні виступи, які принесли їм чотири послідовні абсолютні перемоги з 2012 по 2015 рік. «Володіючи цими двома автомобілями, ми маємо найпотужніше сімейство MINI, яке коли-небудь брало участь в ралі Дакар», - сказав Себастьян Макенсен, старший віце-президент MINI, на презентації в Парижі.

Причина, з якої була розроблена концепція другого автомобіля, полягає в специфіці правил ралі Дакар, які, в їх нинішньому вигляді, дають автомобілям з моно приводом деякі переваги. Менеджер групи X-raid Свен Квандт дав добро на створення MINI John Cooper Works Buggy в лютому 2017 року. «Це був найбільший проект в історії нашої компанії, і ми дуже ретельно працювали над цим», - сказав він на презентації транспортного засобу.

MINI John Cooper Works Buggy оснащується 3,0-літровим 6-циліндровим дизельним двигуном потужністю від 250 кВт (340 к.с.) і максимальним крутним моментом 800Нм. Нова трансмісія і ходова частина, а також технологія турбонаддуву двигуна, що була розроблена на досвіді двигуна BMW TwinPower Turbo, є повністю інноваційними. MINI John Cooper Works Rally використовує той же двигун. Спеціально розроблена трубчаста сталева рама забезпечує максимальний захист водія і пасажира в екстремальних ситуаціях. Спеціально розроблений корпус з вуглепластика («CFRP» - пластик, армований вуглецевим волокном) і кевлара розтягнутого над рамою. Зовнішня конструкція, аутентична Buggy, була розроблена в тісній співпраці з MINI Design і аеродинамічно оптимізована.

Протягом останніх місяців для нового MINI John Cooper Works Buggy була запроваджена інтенсивна тестова програма, яка передбачала участь у різних типах ралі, наприклад, в Угорщині та Марокко. «За цей час Baggy жодного разу не доводилося зупинятися через технічні негаразди, що дійсно чудово», - повідомив менеджер команди Свен Квандт. «Відчуваючи всю цю ейфорію, ми, безумовно, не повинні забувати про MINI John Cooper Works Rally, - додав Квандт. «Є дороги та типи рельєфу, де повнопривідні автомобілі мають переваги. Більш того, наша машина надзвичайно надійна». Цільовими досягненнями конструкції автомобіля MINI John Cooper Works Rally, на якому аргентинець Орландо Терраноу посів шосте місце в загальному рейтингу ралі Дакар 2017 року, є, в тому числі, нова конструкція шасі, що відрізняється, серед інших переваг, більш гнучкою підвіскою і меншою вагою.

Група MINI і X-raid для ралі Дакар 2018 буде складатися з семи автомобілів, а також досвідченої команди водіїв і других пілотів. Три автомобілі MINI John Cooper Works Buggy будуть пілотувати Міккі Хірвонен (Фінляндія), Брайс Мензіс (США) і Язід Аль-Раджі (Королівство Саудівська Аравія). Місця водіїв автомобілів MINI John Cooper Works Rally будуть зайняті Орландо Терранова (Аргентина), Якубом Прижонскім (Польща), Джоан «Нані» Рома (Іспанія) і Борисом Гарафулічем (Чилі).

З цим складом пілотів і командою досвідчених організаторів, технічних та медичних фахівців команда X-raid буде відмінно підготовлена ​​до випробування на витривалість, що очікує людину і машину в 40-му чемпіонаті Ралі Дакар. Ювілейний чемпіонат багатокілометрового ралі, який пройде в Південній Америці в десятий раз, приведе учасників з Перу в Аргентину через Болівію. У Ралі Дакар-2018 включені розширені етапи по пустелі, по скельних і валунних полях, а також по асфальтових трасах, які доставлять автомобілі на висоту 4000 метрів в Андах. Заключний етап траси буде пройдено 20 січня 2018 року в Кордові, Аргентина.