НОМЕР 37 ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА СТАРТ.

MINI PADDY HOPKIRK EDITION ВЖЕ В УКРАЇНІ.

ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ.

Одним із безумовних нагадувань про успіх Хопкірка на класичному Mini в гонці Монте-Карло є стартовий номер автомобіля, який здобув перемогу - 37, який зображений в стилізованій формі на водійських і пасажирських дверях моделі MINI Paddy Hopkirk Edition.

Підпис Падді «Paddy Hopkirk», який здобув легендарну перемогу в ралі «Monte Carlo» 1964 року, нанесена не тільки на капоті, але і на двері багажника моделі Paddy Hopkirk Edition.

Знаменита комбінація цифр і букв 33 EJB номерного знака автомобіля-переможця Монте-Карло 1964 року нанесена на єдину смугу капота з використанням 3D-ефекту.

В інтер'єрі підпис Патрика з'являється на декоративній обробці інтер'єру з боку пасажира, яка утворює частину чорних глянсових внутрішніх поверхонь Piano black.

Легендарний номер переможця - 37 - зустрічається також на таких деталях моделі MINI Paddy Hopkirk Edition, як: накладки на поворотниках, бічні стійки, чохол для ключа.

Ще однією ексклюзивною особливістю дизайну є пороги з підсвічуванням з підписом "Paddy Hopkirk".

Підкреслюють унікальність даного автомобіля також елементи екстер'єру Piano Black: решітка радіатора, вставки повітрязабірників, ручки дверей, емблеми MINI, кришка паливного бака, окантовки фар і ліхтарів, а також новинка – лінія скління у чорному глянсовому виконанні.

БІЛЬШЕ ДЕТАЛЕЙ.

ЕКСТЕР'ЄР

  • Колір кузова Chili Red
  • Легкосплавні 17-дюймові диски Track Spoke black
  • Стиль екстер'єру Piano Black
  • Аеродинамічний пакет John Cooper Works 

 

ЕКСКЛЮЗИВНО ДЛЯ PADDY HOPKIRK EDITION

  • Розширений пакет елементів Piano Black
  • Ексклюзивні стікери і елементи "Paddy Hopkirk"
  • Додаткові світлодіодні фари

 

ІНТЕР’ЄР

  • Комбінована оббивка салону з матеріалу 'Dinamica' і шкіри Carbon Black
  • Спортивні передні сидіння John Cooper Works
  • Стеля кольору 'Anthracite'
  • Пакет MINI Excitement
  • Спортивне шкіряне кермо John Cooper Works 

 

КЕРУВАННЯ

  • 7-ступінчаста спортивна трансмісія 'Steptronic' з подвійним зчепленням
  • Мультифункціональна система на кермі
  • Круїз-контроль з функцією гальмування
  • Cистема Performance Control
  • MINI Driving Modes (режими водіння - GREEN, MID, SPORT)

 

ОСВІТЛЕННЯ

  • Датчик дощу та освітленості
  • Світлодіодні передні фари
  • Світлодіодні протитуманні фари
  • Покажчики поворотів білого кольору

 

КОМФОРТ

  • Асистент паркування
  • Камера заднього виду
  • Багатофункціональний дисплей приладів
  • Радіо MINI Visual Boost
  • Система допомоги при паркуванні (PDC), передня і задня
  • Система комфортного доступу
  • Автоматичний клімат-контроль
  • Відділення для зберігання
  • Пакет 'Visibility' (підігрів лобового скла)
  • Передній центральний підлокітник
  • Пакет внутрішнього освітлення

Минуло 57 років, але спогади про великий тріумф, досягнутий маленьким автомобілем зі стартовим номером 37, до сих пір тривають. У 1964 році класичний Mini Cooper S здобув першу з трьох спільних перемог на легендарному ралі Монте-Карло. За кермом був тоді ще 30-річний північноірландський ралійний гонщик Патрік "Педді" Хопкірк. У його честь MINI представляє модель Paddy Hopkirk Edition з ексклюзивним дизайном і оснащенням, щоб відзначити одне з найбільш вражаючих досягнень в історії міжнародних автогонок.

МАЛЕНЬКИЙ АВТОМОБІЛЬ, ВЕЛИКА ПЕРЕМОГА.

Патрік "Педді" Хопкірк і його штурман Генрі Ліддон зробили великий сюрприз для всіх глядачів, здобувши перемогу на Ралі Монте-Карло на Mini Cooper S під номером 37 з перевагою над значно потужнішими суперниками.

Їх бездоганне керування засніженими гірськими перевалами, крутими поворотами та схилами заклало основу для того, щоб маленький і, здавалося б, скромний автомобіль зайняв своє місце як в серцях публіки, так і серед легенд автоспорту. Дійсно, домінування класичного Mini в Ралі Монте-Карло тривало і протягом наступних років: фінські товариші Хопкірка по команді Тімо Мякинен і Рауно Аалтонен додали ще дві загальні перемоги - в 1965 і 1967 роках.

Переможний заїзд Хопкірка на Mini Cooper S був бурхливо відсвяткований глядачами на місці і шанувальниками автоспорту у Великобританії. Керуючи маленьким британським автомобілем разом зі своїм другим пілотом Генрі Ліддоном, Хопкірк продемонстрував перевагу над конкурентами зі значно більшою потужністю двигуна.

Патрік "Педді" Хопкірк і його штурман Генрі Ліддон зробили великий сюрприз для всіх глядачів, здобувши перемогу на Ралі Монте-Карло на Mini Cooper S під номером 37 з перевагою над значно потужнішими суперниками.

Їх бездоганне керування засніженими гірськими перевалами, крутими поворотами та схилами заклало основу для того, щоб маленький і, здавалося б, скромний автомобіль зайняв своє місце як в серцях публіки, так і серед легенд автоспорту. Дійсно, домінування класичного Mini в Ралі Монте-Карло тривало і протягом наступних років: фінські товариші Хопкірка по команді Тімо Мякинен і Рауно Аалтонен додали ще дві загальні перемоги - в 1965 і 1967 роках.

Переможний заїзд Хопкірка на Mini Cooper S був бурхливо відсвяткований глядачами на місці і шанувальниками автоспорту у Великобританії. Керуючи маленьким британським автомобілем разом зі своїм другим пілотом Генрі Ліддоном, Хопкірк продемонстрував перевагу над конкурентами зі значно більшою потужністю двигуна.

ДОВГИЙ ШЛЯХ ДО УСПІХУ.

Вирішальними факторами у складних перегонах гірськими перевалами, через крижаний сніг, крутими поворотами і схилами були маневреність і надійність Mini Cooper S і навички водіння Хопкірка. Несподівана перемога в Монте-Карло зробила Педді Хопкірка найвідомішим ралійним гонщиком Великобританії за одну ніч. У той же час класичний Mini став справжньою легендою автоспорту. Цей статус був підкріплений в наступні роки, коли Mini Cooper S знову вигравав на ралі Монте-Карло.

 

Переможна серія на ралі Монте-Карло продовжує надихати шанувальників MINI по всьому світові і до цього дня. З MINI Paddy Hopkirk Edition у вас тепер є можливість висловити свою пристрасть до перегонів особливо автентичним способом. Модель Paddy Hopkirk Edition поєднує в собі свій зовнішній дизайн в стилі історичного переможця з численними акцентами в темних тонах.