НАШІ ГЕРОЇ БЕЗПЕКИ.

Наші манекени для аварійних випробувань роблять величезну роботу для того, щоб забезпечити водіям MINI безпеку на дорозі. Сувора перевірка гарантує однаковий рівень захисту як для пасажирів, так і для пішоходів за рахунок використання сучасного складного обладнання безпеки. А системи активного та пасивного захисту працюють синхронно.

ДОПОМІЖНІ СИСТЕМИ.

 Хто сказав, що безпечне водіння має бути нудним? У MINI ми вважаємо, що за кермом може бути ще веселіше, якщо знати, що це також і безпечно. Додаткова система Driving Assistant надає вам такі функції як попередження про небезпеку зіткнення та наїзду на пішохода. Камера лобового скла визначає критичні ситуації, попереджує про них і готує систему гальмування з метою скорочення часу реакції. У цю систему також входять такі корисні функції як розпізнавання дорожніх знаків, автоматичне перемикання фар дальнього світла та активний круїз-контроль. Також ви знайдете й інші допоміжні функції засобів забезпечення безпеки MINI, поєднання яких не тільки захищає вас, але і покращує відчуття від всесвітньо відомого картингового керування MINI. Панель приладів на лобовому склі або камера заднього виду, все це створено для того, щоб ви могли отримати ще більше задоволення від водіння.

ЕКСТРЕНИЙ ВИКЛИК.

Якщо трапляться неприємності, MINI завжди готовий допомогти. Завдяки додатковій системі Emergency Call твій MINI автоматично надсилає екстрений виклик до call-центру BMW Group і передає інформацію про твоє місце знаходження, напрямок руху та кількість подушок безпеки, що спрацювали, а це означає, що допомога прийде швидко.

СТІЙКА ХОДОВА ЧАСТИНА.

Хоча курпус кузова  MINI і стійкий, він також і податливий, що є необхідним для амортизації ударів.Таким чином він захищає тебе весь час, як від ударів попереду, ззаду, збоку, так і у випадку перекидування машини. Використання високоміцної сталі робить автомобіль стійким, але, щодо відчуттів від водіння - MINI лишається спортивною машиною. Знижуючи чступінь зносу кузова та роблячи керування ще точнішим.

ВДОСКОНАЛЕНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА.

Технологія вдосконаленої системи гальмування дає тобі повний контроль над MINI.

АНТИБЛОКУВАЛЬНА СИСТЕМА ГАЛЬМУВАННЯ.

Антиблокувальна система гальмування останнього покоління, оснащена чотирма датчиками, дозволяє тобі швидко загальмувати навіть на слизькій дорозі.

СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО РОЗПОДІЛУ ГАЛЬМІВНОГО ЗУСИЛЛЯ (EBD).

Автоматично розподіляє гальмівне зусилля між колесами відповідно до умов водіння та вагових характеристик MINI.

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ГАЛЬМІВНОГО ЗУСИЛЛЯ В ПОВОРОТАХ (CBC).

Повертаєш занадто швидко? CBC стабілізує швидкісне входження у поворот.

СИСТЕМА ЕКСТРЕНОГО ГАЛЬМУВАННЯ.

Допомагає швидше зупинитися в екстрених ситуаціях, прискорюючи сам процес та мінімізуючи гальмівний шлях.

ТРИ РІВНІ КОНТРОЛЮ.

Три різних режими керування автомобілем було розроблено спеціально для того, щоб ти завжди міг насолоджуватись безпечною їздою та сам обирав ступінь контролю машини.

Система курсової стійкості.
Система курсової стійкості.
 Система динамічного контролю тяги (DTC).
Система динамічного контролю тяги (DTC).
 Система керування електронним блокуванням диференціалу (EDLC).
Система керування електронним блокуванням диференціалу (EDLC).
Система курсової стійкості.
 Система динамічного контролю тяги (DTC).
 Система керування електронним блокуванням диференціалу (EDLC).

Система курсової стійкості.

Доведено, що система курсової стійкості (DSC) зменшує кількість аварій. Інтелектуальні датчики визначають навіть незначне відхилення від курсу. Після цього запускається система DSC для регулювання обертаючого моменту двигуна та індивідуального розподілу гальмівної сили на колеса. Ти в надійних руках.

Система динамічного контролю тяги (DTC).

Наполовину у чорно-білу клітинку, наполовину яскраво-червона - сьогодні це характерні риси гоночної траси. З іншого боку, нічого іншого від такого швидкісного демона і не очікується. Система динамічного контролю тяги (DTC) надає вам можливість руху на будь-якій поверхні, навіть на слизькій та піщаній. Крім того, ця система швидше ніж DSC відновлює потужність двигуна, а також допускає короткочасне ковзання перед зміною напрямку руху, що не може не порадувати поціновувачів гострих відчуттів за кермом.

Система керування електронним блокуванням диференціалу (EDLC).

Контроль блокування (EDLC). Якщо ти є впевненим водієм та хочеш керувати майже всією потужністю двигуна, то ти можеш вимкнути системи DSC і DTC. При цьому MINI все рівно потурбується про безпеку. EDLC вмикається тільки у необхідних випадках, задля уникнення буксування коліс у моменти крутого входу в поворот та збільшення швидкості.

Безпечний у всьому.

Починаючи від технологічно-інтелектуальних фар та подушок безпеки, до спущених шин, що продовжують рух - все в MINI зроблено для того, щоб захистити тебе. Переглянь решту досягнень у сфері засобів гарантування безпеки. Нашим автомобілям вдалося виграти багато перегонів, включно з триразовою перемогою на престижному Monte Carlo Rally. І сьогодні наш спадок продовжує жити, адже ім'я John Cooper Works гарантує найвищий рівень якості та роботи.

 Шини з технологією Runflat.
 Динамічні стоп-сигнали.
 Швидкі подушки безпеки.
 Система автоматичної стабілізації стійкості та регулювання зусилля двигуна (ASC+T).
 Адаптивні LED фари.
 Незалежна задня підвіска.

Шини з технологією Runflat.

Більше не потрібно боятись спущеного колеса. Посилені боковини виконані з термостійкої гуми, що дозволить тобі проїхати до 150 км на швидкості 80 км/год і ти зможеш дістатися до шиномонтажу.

Динамічні стоп-сигнали.

Якщо тобі коли-небудь застосувати аварійне гальмування, то ці стоп-сигнали почнуть мигати та тим самим попередять водіїв автомобілів позаду тебя. Після цього спрацюють твои аварійні вогні, щоб ти зміг уникнути подальшої критичної ситуації.

Швидкі подушки безпеки.

Кожний MINI з жорстким верхом оснащений цілими шістьма подушками безпеки. Це надшвидкі, "розумні" подушки безпеки з датчиками системи безпеки. Такі сенсори постійно відслідковують водія та пасажира переднього сидіння, а також використання ременів безпеки та силу зіткнення. Покладаючись на ці дані, контролюється швидкість надування подушок безпеки. Розумно, чи не так? Як правило, бокові подушки безпеки розташовуються в дверцятах автомобіля, але в MINI вони вбудовані в сидіння для того, щоб їх відкриття відбулося в потрібному місці, незалежно від того, де знаходиться це сидіння. Подушки безпеки боковин складаного верху кузова також з секретом. За рахунок свого обопільного розташування в центрі даху вони довше лишаються відкритими ніж традиційні подушки безпеки і захищають від багаторазового зіткненні і від скла, що летить. У MINI ти обкладений подушками зі всіх сторін.

Система автоматичної стабілізації стійкості та регулювання зусилля двигуна (ASC+T).

ASC+T попереджує буксування передніх коліс і тим самим гарантує ідеальний початок руху та зчеплення з дорогою.

Адаптивні LED фари.

Оптимальне освітлення як прямої дороги, так і поворотів. Додаткові біксенонові LED фари забезпечать тобі чітку видимість навіть у темну пору доби і за поганої погоди, а також освітять ту частину дороги, що йде в поворот. Крім того, ці фари підлаштовують кут освітлення дороги залежно від швидкості та завантаженості твого MINI. Зберегти кришталево чисту прозорість цих "гарнюнь" допоможуть висувні механічні омивачі фар.

Незалежна задня підвіска.

Багатоважільна задня підвіска дозволяє кожному колесу діяти незалежно від інших. Таким чином, нерівності дорожнього покриття не будуть впливати на всю ходову частину та рух твоего автомобіля буде плавним.

Хочеш більшого?

Дізнайся більше про засоби забезпечення безпеки MINI, включно з інформацією про індивідуальні функції деяких моделей.

Обери твій MINI