ТРАДИЦІЙНО ЗРОЗУМІЛИЙ, АУТЕНТИЧНИЙ, ЗРОЗУМІЛИЙ: НОВИЙ ЛОГОТИП MINI.

Сучасна інтерпретація емблеми бренду поєднує стилістичні елементи раннього класичного Mini з зовнішнім виглядом орієнтованим на майбутнє. Особливістю цього зовнішнього вигляду є те, що остання інтерпретація логотипу MINI на всіх моделях MINI станом на березень 2018 року буде розміщуватися у 4 місцях: спереду на капоті, ззаду, в центрі рульового колеса і на пульті дистанційного керування.

В основі нової ідентичності бренду MINI лежить розуміння традиційних цінностей бренду в поєднанні з духом перспективного розвитку. Ця філософія відображена в візуальному вигляді британського бренду преміум-класу, центральним елементом якого є логотип MINI. Поточна інтерпретація всесвітньо відомого логотипу має форму зменшеного дизайну, в якому основна увага приділяється ключовим елементам. Цей логотип можна буде побачити на всіх випущених моделях MINI, починаючи з березня 2018 року.

Новий логотип MINI спирається на стиль тривимірного зображення, який існував з моменту перезапуску бренду у 2001 році. Його застосовують до форми візуального вираження, відомого як «плоский дизайн», який розміщується на ключових графічних елементах. Збереження заснованого на традиціях мотиву крилатого колеса з фірмовим знаком, надрукованим великими літерами в центрі, гарантує, що логотип буде миттєво впізнаватись. Умисне уникнення відтінків і сірих тонів створює різко контрастний чорно-білий ефект, який передає справжність і ясність нової ідентичності бренду. Її двомірний характер також сприяє універсальному застосуванню цієї емблеми. Новий логотип буде застосовуватися, як ярлик продукту для всіх моделей MINI - на капоті, ззаду, в центрі рульового колеса і на пульті дистанційного керування.

Останній редизайн відкриває ще одну главу різноманітної історії логотипу MINI. Особливо примітна схожість з логотипом прийнятим для класичного MINI в середині 1990-х років. У той час назва бренду також виділялась великими літерами в середині кола зі стилізованими крилами.

Ця комбінація символів колеса і крила сходить до найперших років існування класичного Mini. Коли компанія British Motor Corporation (BMC) поставила автомобіль Morris Mini-Minor на ринок разом з структурно ідентичною моделлю Austin Seven в 1959 році, перший носив логотип марки Мorris. На ньому був зображений червоний бик і три сині хвилі - символ міста Оксфорда. Цей символ був розташований всередині кола з двома стилізованими крилами зліва і справа. Разом з тим, на родинно близькій до нього моделі, яка була випущена в 1962 році і названа Austin Mini, був зображений свій шестикутний логотип над решіткою радіатора, демонструючи напис та емблему бренду. Крім того в цей же час з'явилися два додаткових індивідуальних варіанти революційної маленької машини компанії ВМС - Wolseley і Riley. Wolseley Hornet і Riley Elf мали більш помітний дизайн, причому не тільки за рахунок модифікованого кузова і ексклюзивних фітингів, а й завдяки власним оригінальним логотипам бренду в кожному конкретному випадку.

Тільки в 1969 році закінчилася різноманітність моделей класичного MINI. З тих пір він випускався виключно на заводі в Лонгбриджі у Великобританії. В цей же час автомобіль отримав єдине, прославлене позначення моделі MINI. Щоб відзначити цей крок, для класичного MINI був створений новий логотип. Метою його створення було передати класичну емблему в оригінальному дизайні, який не мав ніякої схожості з попередніми варіантами. Так званий, «Міні-щит» залишався у вживанні протягом десятиліть, хоча його дизайн в деяких випадках піддавався адаптації. Численні спеціальні класичні моделі MINI отримали індивідуально розроблені логотипи, але, при цьому, всі вони мали за основу універсальний формат емблеми.

У новій моделі Mini Cooper в 1990 році ці суворі принципи були порушені: тепер з'явилася можливість повернутися до традиційного дизайну логотипу і зосередитися на спортивних перевагах класичного MINI. Нова емблема у вигляді блискучого колеса зі стилізованими крилами була схожа на логотип Morris Mini-Minor, але замість вола і хвиль тепер з'явилася червона напис MINI COOPER із зеленим лавровим вінком на білому тлі. У 1996 році цей варіант застосовувався і до інших моделей з модифікованим фоном і написом MINI - легка напис, що виділяється на зеленому тлі.

Всього кілька років тому під час перезапуску нового бренду, який сьогодні належить компанії BMW Group, було прийнято рішення переробити не тільки саму MINI, а й її логотип. Дизайн логотипу, який нещодавно використовувався  для класичного Mini, був закладений в основу і послідовно модернізований. На своїй прем'єрі в листопаді 2000 року з'явився сучасний MINI з високоякісним тривимірним дизайном логотипу і написом бренду білими буквами на чорному тлі. Хромоване колесо та стилізовані крила залишилися незмінними на протязі майже 15 років і стали загальновідомим символом керування автомобілем що приносить задоволення, індивідуального стилю і чудової якості в маленькому автомобілі 21-го століття. Новий логотип MINI також відображає чітку відданість традиціям британського бренду, який тепер має практично 60-річну історію.